Reklamacje i zwroty

 

Chcesz złożyć reklamację lub dokonać zwrotu? Masz na to 14 dni od chwili, gdy otrzymasz od nas zamówienie.

Faktury wystawiamy wyłącznie w formie elektronicznej, dlatego nie musisz ich dołączać do zwrotu/reklamacji.

 

Jak to zrobić?

  • Zgłoś reklamację/zwrot na adres: reklamacje@wydawnictwo-kokino.pl lub wypełnij dostępny pod tym linkiem >>formularz zwrotu<<.

     

    Pamiętaj, aby w treści wiadomości podać:

  • Informację, czy jest to zwrot czy reklamacja
  • Nr zamówienia
  • Imię i Nazwisko
  • E-mail
  • Co zwracasz/reklamujesz
  • Powód zwrotu/reklamacji
  • Nr rachunku bankowego (w przypadku zwrotu)
  • Adres, na jaki mamy przesłać towar (w przypadku chęci wymiany produktu)

 

  • Dalsze instrukcje wyślemy do Ciebie w treści maila.
  • Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas paczki. Będzie to taka sama forma, w jakiej dokonałeś płatności zamawiając produkt w sklepie.
  • Zwroty zamówień realizowanych metodą płatności „za pobraniem” będą wypłacane przelewem na konto bankowe.

 

   
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl